poniedziałek, 24 marca 2014

Komenda "Daj łapę"

Dzisiaj kolejna komenda "daj łapę" :) Od razu przepraszam za zdjęcia :/ chciałam żeby coś pomogły ale są trochę rozmazane XD OK! zaczynamy :D

1. Wydajemy komendę siad.




 2. Bierzemy łapę psa do ręki.



3. Podnosimy ją.











4. Nagradzamy.














5. Po pewnym czasie (kilka powtórzeń), kiedy pies na wyciągnięcie naszej ręki sam poda łapę, szybko nagradzamy psa :) I to będzie nasz sukces ;) Oczywiście nie zapinajmy o wycofaniu nagrody. Nie całkowicie, bo raz na jakiś czas można, ale już nie na okrągło :)






Komentujcie i szkolcie swoje psiaki ;)

3 komentarze:

  1. Ja mam inną metodę i wydaje mi się, że ta moja metoda jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz możesz mi wysłać swój sposób na e-mail ^_^ mojpies257@gmail.com

      Usuń
  2. Super tematyka bloga :) Sama mam pieska i pamiętam jak kiedyś go uczyłam. Psiaki to mądre stworzonka :)

    Zapraszam do siebie http://sart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń