niedziela, 9 marca 2014

Psie sporty #4 - Spring pole

Kolejny sport, który opiszę to Spring pole. Od razu chce wspomnieć, że mnie ten sport nie przekonuje. Nigdy nie poszłabym z psem na takie zawody. Ale do rzeczy.
Spring Pole to sport przeznaczony dla psów z grupy TTB (teriery typu Bull).

Rasy wchodzące w skład grupy TTB:

* american bully

*american pit bull terrier

* american staffordshire terrier blue paul 

* terrier/scottish bull terrier

* blue staffordshire bull terrier

* bulterier

* bulterier miniaturowy

* irish staffordshire bull terrier

* staffordshire bull terrier







Spring pole polega na tym, iż pies wyskakuje do zawieszonej na pewnej wysokości liny. Jego zadaniem jest chwycenie jej i wiszenie w powietrzu. Niektóre psy wiszą z liną w pysku nawet 3 godziny. Wygrywa pies, który utrzyma się najdłużej.







Jeszcze raz wspomnę, że nie podoba mi sie ten sport. Jest dla mnie... Po prostu brak mi na to słów.


Dziękuję za uwagę! Może niezbyt długi i treściwy ale tylko tyle wiem :/
Zapraszam do komentowania ;)







2 komentarze:

  1. Mam prośby:
    - napisz do mnie na ten email: innanizwszyscy111@wp.pl
    - nie namawiaj do kupna rasowych psów (wytłumaczę jak napiszesz)
    Pozdrawiam SoulMate (lovciam.mojezwierzaki.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. 59 year old Structural Engineer Nikolas Gaylord, hailing from Noelville enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Cooking. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Beretta. wejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń