sobota, 25 stycznia 2014

Ciekawostki o psach

Na początek bardzo przepraszam. :( Długo nie pisałam. Powód? Brak pomysłu. Nie wiedziałam o czym napisać. Myślałam o tym by opisywać rasy psów po kolei np. co dwa dni lub co tydzień. Dlaczego tego nie zrobiłam? Bo nie byłam pewna czy będzie to dla was ciekawe. Liczę, że w komentarzach napiszecie co sądzicie o tym pomyśle, a także o czym chcielibyście czytać.
Druga sprawa. Dziękuję Amelii za komentowanie ponieważ to naprawdę motywuje do pisania. 
O czymś napisać musiałam. Przez cały czas myślałam o czym. W końcu wymyśliłam- ciekawostki. Powinniśmy w końcu poznać naturę naszym przyjacieli. :D

                              


Ciekawostki o PSACH:


1. Psy mają doskonały węch. Zapewne wszyscy wiedzą, że pies wyczuwa strach. Chodzi o to, że czuje jak nasz zapach się zmienia chociaż dla ludzi to niezauważalne. Nie wszyscy jednak pewnie wiedzą, że psy wyczuwają też choroby w tym raka czy cukrzycę :)

  
      

2. Psy (osobniki męskie) podnoszą tylną łapę podczas siusiania po to aby ich mocz był wyżej. Chodzi o to by wydawały się większe i straszniejsze XD


                         

3. Kształt pyska mówi ile będzie żył pies. Oczywiście nie dokładnie ;) Im pysk dłuższy tym pies żyje dłużej, a im krótszy tym krócej


             


4. Zapewne domyślacie się że na Titanicu były także psy, a dokładnie 12. Katastrofę przeżyły 3.

                             

5. Psy się pocą. One nie dyszą dlatego, że nie maja gruczołów potowych. Jest to tylko część prawdy bo mają je, a dokładnie w podeszwach łap.



                          



6. Psie linie papilarne są na nosie. Są tak samo unikatowe jak ludzkie linie papilarne na palcach czy języku.



  


Dziękuję za to, że czytacie mojego bloga :D Komentujcie o czym chcecie czytać ;) Narazie! 

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że opisy ras są dla mnie potwornie nudne. Nigdy mnie to nie ciekawiło, dla mnie ważne jest aby wiedzieć dużo rasie, którą planuje się nabyć, przy kupnie czy wyborze psa. Ale takie info to każdy znajduje sobie indywidualnie.
    Mnie bardziej ciekawią notki o psiej psychologii, a nie metryczki, czy pies powinien mieć 37, czy 38 cm wzrostu. Dzięki "psychologicznym" notkom coraz bardziej przekonuje się, że są osoby, które myślą podobnie do mnie;)
    Zapraszam na:
    mojepsieszalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z takiego powodu zapytałam. Mnie także nie ciekawi opis każdej rasy bo i po co? Mimo to chce dostosować się do czytelników ponieważ to dla nich ma być ciekawy :D

      Usuń