czwartek, 9 stycznia 2014

Liebster Blog Award- nominacja

Bardzo cieszyłam się faktem iż mój blog został nominowany. Zasady:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cie nominował."



Pytania które otrzymałam od Uli Kapusty:


1.Co skłoniło cie do pisania bloga?


Chciałam się dzielić wiedzą i zainteresowaniami :D

2.Skąd wziął się twój pomysł na temat bloga?


Bardzo kocham psy i życie bez nihc było by nudne i czarno-białe.

3.Co chcesz robić w życiu?


Chcę być wolontariuszką w schronisku. Myślałam także o pracy groomera, tresera lub behawiorysty.

4.Jakie są twoje ulubione przedmioty szkolne?

W-F

5.Która książka jest twoja ulubiona?Lubię książke Jakuba Ćwieka "kłamca", a z psich jak narazie przeczytałam "Psy stróżujące tresura i wychowanie" Doris Baumann i Bodo Hause.

6.Jesteś uzależniony/na od facebooka?
Nie sądzę ;)

7.Czy zależy ci, aby twój blog był popularny?
Owszem, bardzo by mnie to cieszyło.

8.Jaki jest twój ulubiony pisarz lub pisarka?


Hm... Trudno określić, być może Jakub Ćwiek.

9.Czy codziennie piszerz na blogu?


Niestety :( Nie zawsze mam czas chociaż się staram.

10.Masz zwierzątko domowe?


Oczywiście :D Papugę (Kuba) i rybki :) Na dworze w klatce jest pies (Cywil) i koty tak pół na pół (Wagabunda i Toudi Tajson Waleczny :D)

11.Lubisz chodzić do szkoły?

Nie koniecznie

Niestety z mało znanych blogów moge polecić tylko:http://miedzygrzywaaogonem.blogspot.com/


Moje pytania:

1.Co skłoniło cie do pisania bloga?
2.Skąd wziął się twój pomysł na temat bloga?
3.Co chcesz robić w życiu?
4.Jakie są twoje ulubione przedmioty szkolne?
5.Która książka jest twoja ulubiona?6.Jesteś uzależniony/na od facebooka?
7.Czy zależy ci, aby twój blog był popularny?
8.Jaki jest twój ulubiony pisarz lub pisarka?

9.Czy codziennie piszerz na blogu?
10.Masz zwierzątko domowe?
11.Lubisz chodzić do szkoły?



P.S. Biorę udział w konkursie ;) może akurat uda się wygrać :D Nagroda niewielka (promocja bloga) ale zawsze...

                                 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie że przyszłości chcesz pracować w schronisku!:) obserwuję i lcizę na to samo!

    amolsandamols.blogspot.com - Zapraszam! Za każdą obserwację i szczery komentarz się rewanżuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i post. Zapraszam do mnie: http://pamietnik-bianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też myślałam o podobnych zawodach w przyszłości, nawet bardzo podobnych - fryzjerstwo i psy to genialne połączenie, a behawiorysta… Nie ma lepszej pracy;)

    OdpowiedzUsuń